Idag har Linda varit duktig

Eller typ iaf. Har egentligen inte gjort så mycket MEN jag har varit och sökt sommarjobb på willys och coop forum (försökte även på ica maxi men dom gillar inte papper). Tyvärr har jag ju inte gjort matten... Men det får jag ta i morgon ist :>

Nu ska jag kolla på bästa svenska filmen i svensk filmhistoria besökarna. Mamma har nämligen inte sett den (fy skam på henne). Måste ju passa på att bjuda på bästa scenen ur filmen med


och för att inte glömma klippet med svensk filmshistorias största ögonblick någonsin!

 

Angelina jag älskar dig för evigt för att du fick mig att se detta mästerverk ;D


Kommentarer
Postat av: Angelina

Hihih älskar dig med! :3 Och Besökarna, legendariskt awesome. Har man inte sett den har man ju verkligen missat något asså! :D

2011-04-02 @ 21:37:58
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0