Paus i serietidningsritandet!

Sitter nu och ritar på serien till engelskan. Är på sida 4 av 5 och insåg nyss att jag inte kommer hinna klart innan 12 så jag kan lika gärna ta en liten paus nu! Jag ska lägga upp bild på serien sen för att den är så magnifikt snygg (eller inte.. xD) Jag ritar ungefär lika snyggt som jag gjorde i femman, fast så anstränger jag ju mig inte till max heller.

Innan jag fortsätter med serieritandet tänkte jag visa upp min klänning jag sytt på mitt iv-val eftersom jag blev klar med den nyss^^

 

Och eftersom jag troligtvis aldrig kommer ha på mig klänningen jag sydde i 9an offentligt (lite synd eftersom jag la ner sjukt mkt tid på den) så drog jag på mig den med och tänkte visa upp!

 

Och förhoppningsvis ser alla my chem fans vilken klänning det ska föreställa men för er andra lägger jag upp en video så ni kan bedöma om jag lyckades bra med min re-make av klänningen.

 


Kommentarer
Postat av: Angelina

Skitsnygga båda klänningarna! ;D

2011-04-08 @ 16:47:09
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/
Postat av: Annaa

Åh va fin klänningen vart! :D Gillar den andra också!

2011-04-08 @ 19:47:19
URL: http://liillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0