Sammanfattning av fredags

I fredags var det klassfest för nv2c i björkhaga (Örebros ghetto <-- You know you wanna click on it! ;D).

Det var super, trots att det spårade ur lite mot slutet. Sen hände det ju en grej som jag var väldigt stolt över och Linnea och Angelina fick höra det x antal ggr under kvällen XD Även amanda fick sms-uppdatering om det haha. Massor av dans och lite lagom djupa samtal och massor av folk blev det, nice helt enkelt.

Sen när jag åkte hem så lyckades jag sälja en cigg för 10kr på södra station (fett värt) och somna på bussen så mamma fick åka och hemta mig på busstationen i karlskoga ist för där jag brukar gå av. (Tur jag vaknade innan jag hamnade i degerfors hahaha)

Angelinas och min fjortisbild när vi väntade på bussen in till stan.


Det var en awesome kväll iaf! Borde göras om, fast med lite mer koll på vilka som kommer kanske.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Åh så söt bild! Cx

2011-04-17 @ 22:07:36
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0