Sunny sunday

Vad har Linda gjort idag då? Till att börja med så sov jag som pippi med fötterna på kudden, varför vet jag inte riktigt det bara blev så. Sen gick jag tipspromenad med mamma (Tant-varning på mig I know, loppis igår och tipspromenad idag lix, men till mitt försvar så ska jag ju träna till idrottsuppgiften i skolan och jag orkade inte göra ngt annat än en långpromenad idag.)

Jag har övningskört, blivit telefonterroriserad (jag nämner inga namn... men ffs take a hint! Jag vill INTE prata med dig.), städat lite och annat. Nu sitter jag här och får typ inte luft p.g.a. min satans allergi :'< och ska snart gå och duscha och sen titta på det sista avsnittet någonsin av L word världens bästa tv-serie typ (Det roliga är att jag började titta på den som skämt).

Sen ska jag sova så jag är pigg och fräsh i morgon kl 6 då jag ska med en buss till ULLARED med Amanda, Fillan och Martina, kommer bli askul! Hoppas självklart på att vi får syn på min favorit Boris, annars duger Morgan och Ola-Conny bra med. (Egentligen helst Maggan och Gittan men det lär ju inte vara så stor chans tyvärr :'<, och alla som inte fattar vad jag pratar om borde kolla på tv-serien Ullared!) Ska ta med mig papper, sprittusch och kamera så jag är förberedd på autograf och fotografering! ;D Hahaha, men sov så gott alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0