Ullared!

Nu kommer bildbomb från i måndags när jag, Felicia (aka Fillan), Martina (aka Bebbe hihi) & Amanda (aka Liselott, Rune och alla andra random namn jag kaller henne) åkte till ullared!

 

Martina bakom sin bok på bussen (notera den söta tanten i bakgrunden xD)

 

Fillan och Amanda

Min söta vagn

 

 

 

Martina och jag som racear in på ullared!


Trots att jag hade feber, var genomförkyld ,och därmed helt borta, och det var mkt folk så försökte jag hålla humöret på topp! Dock inte så svårt kanske när man är på ullared med roliga människor. Tyvärr såg vi ingen kändis (förutom eventuellt Fredrik, men det räknas inte för vi är inte säkra :'<) men tanterna bakom oss i bussen såg Ola-Conny D: Avundsjuk? JA!!

 

Mina köp och eftersom jag inte har ngt bättre för mig kan jag lika gärna göra en lista på allt

  • 3 got2be hårsprayer
  • Ett par kalsonger (ska typ sova i eller crossdressa, ni får välja)
  • Ett vitt linne
  • Ögonskuggspensel
  • En t-shirt (som jag f.ö. har på mig idag)
  • Solskyddskräm eller vafan det heter
  • Vattenfast eyeliner från Wet n' Wild
  • Consealerhjul från Wet n' Wild
  • Puder från Lumene (i typ nyans vit/lik men det är min ton iaf :'D)
  • Badmössa
  • Lösögonfransar
  • 100 lösnaglar
  • Tuschpennor
  • Rengöringspads typ
  • Schal (det är den som allt ligger på)
  • Tavla (se nedan)


Det var en superkul dag (lätt värt att gå upp halv fem första dagen på lovet), borde göras om någon gång! Tack för dagen tjejer! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0