04:27

Mitt första blogginlägg nu då. Håller fortfarande på att fixar med designen så vi får hoppas det blir bra till slut. Kommer antagligen få ett brutalt sammanbrott på skiten snart.

Men i alla fall, jag kännde förut att mitt hår var lite dåligt klippt så jag bestämde mig för att ta saken i egna händer och jag är ärligt inte helt säker på hur det slutade såhär:

Och bild på resultatet:



Det blev typ en side-cut, fast om jag har min vanliga bena syns den inte så mycket. Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Godnatt^^

Kommentarer
Postat av: Angelina

HEJ LINDA! :D Håret ser jättebra ut ju ;)

2010-11-05 @ 12:21:59
Postat av: Annaa

fint :D

2010-11-07 @ 14:22:30
URL: http://liillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0