Dagens äventyr!

Praktiken idag var rätt awesome, i alla fall eftermiddagen då vi fick spendera den på kostym-/maskerad avdelningen. Det började med att vi borstade peruker och strök kläder men övergick ganska snabbt till att springa runt och prova massvis av kläder.

Sen eftermiddagsshopping där jag införskaffade min en sned septumpiercing. Efter ett telefonsamtal till mamma där jag blev lovad att hon skulle följa med till Needle Demon på måndag så jag skulle få göra en rak piercing hos en seriös piercare i stället, så plockade jag ur den. Så är det någon som vill följa med och titta på när Linda får en nål körd genom näsan är det bara att hojta till!

Det blev även lite shopping på New Yorker för dyra slantar, med det var det värt! Ska försöka duscha och vara lite social med min tyska familj snart så dom börjar tycka om mig lite.


Förmiddagen var inte så awesome när vi var tvungna att slipa på "the kachaöns" dock.


Återigen upptäcktsfärd!



Det älskade kostymförådet!













Starbucks <33


Den sjuukt sneda septumpiercingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0