EMA!!

Ikväll är det EMA vilket inte får missas! Så glöm inte att slå på MTV 21.00 ikväll!

Själv håller jag på att bli sjuk vilket INTE får hända med tanke på tyskautbytet om bara 6 dagar. Men jag skiter i om jag så har lunginflamation, jag SKA åka! Fast jag blev ju sjuk sist jag var där och så jättekul var det ju inte så ska göra lite soppa och te sen och äta MUMS! :D

Åh fint citat från tidigare idag:
Jag: Han är nog blind. (Om en på tv:n)
Pappa: Då skulle han ju inte ha glasögon.

Man kan ju tro att jag slår av hjärnan ibland. Hihihi.





Peace out!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Tack för hjälpen! :)

2010-11-07 @ 18:09:54
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Angelina

Åh, EMA. Kanske borde ses med tanke på att Eva Longoria är värdinna för det :3 Hahah du är för smart för ditt eget bästa ibland Linda ;)

2010-11-07 @ 20:07:48
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0