Halloooo!

Fin dag, Anna och jag prakteserade hos Haus der Jugend, peter var handledare största horan sen 1800-talet, han förtjänar en träsko från kostymförådet i huvudet! Vi sandpapprade jävla lådor/trummor hela dagen. Tog även ras på eget initiativ och gick på upptäcktsfärd och hittae ett mycket intressant rum.

Sen shopping, två tyska vegetariska kokböcker och smycken! :D

Sen Irish bar och ngn annat ställe där tequilan sög! Bilder kommer! Förmodligen gjorde jag saker jag inte borde gjort och folk vet om saker de inte borde veta men what the hell! Vi är ju i tyskland vafan!

Fick nyss något som antagligen skulle föreställa en utskällning av min tysk, vilket inte fungerade så bra för honom hahaha. Stackare! ska sova snart, börjar 9 i morgon och vi går hem en timme tidigare än vad vi egentligen ska eftersom vi fick slipa lådor en timma för mkt idag!


Glad Anna på våran rast på eget initiativ.


Ett litet rum vi hittade


Rummet



Anna framför Ushis dörr. (Ballaste tanten någonsin!)


Snyggingarna själva


Resten av bilderna låter jag tala för sig själva haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0