Loppis-lördag

Jag skulle ju egentligen sovit över i örebro men åkte ju hem ist så lyckades dra med mig mamma på loppis där jag fyndade snygga saker.


Fett ball tallrik/tavla som mamma tyckte var asful, den sitter på väggen nu iaf, ser rätt dumt ut med tanke på att det är det enda jag har på hela väggen. Det är en äkta Ridley Borchgrevin och heter "rådyret" (Står på baksidan xD) (Kan tillägga att jag var såpass händig att jag spikade in spiken med en häftapparat för jag inte orkade gå ner i källaren och hämta en hammare)

Fyra LP-skivor som jag ska göra lite allt möjligt med som skålar, sätta upp skivan på väggen och fodralet på väggen. Ska också försöka lyssna på dom för att se om någon faktiskt var bra, troligtvis inte.

Fodralet jag ska sätta upp på väggen! Tyckte det var så fett ballt att jag inte kan motstå lix. Det som knappt går att läsa är "Pucker Up"

(Suddigt ansikte p.g.a. fulhet hehe) MITT BÄSTA FYND!!! Jag har velat haft en sån hatt aslänge nu! Den är fett awesome trots att den är något för stor och luktar en aning gubbe. Ska bo i den i sommar!

Sen övertalade jag mamma att köpa en pizzaform också, den var fin men orkar inte fixa bild på den x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0