Pepparkaksbak

Bakade pepparkakor igår innan jag drog hem till Julia och hade mys med tjejerna i klassen. Det var riktigt trevligt, måste göras om någon gång! Idag har jag kollat klart på när karusellerna sover,haft kristyr på mina fina pepparkakor och latat mig väldigt mycket.

Känner faktiskt att jag var väldans duktig trots att endel blev lite fula...

Mina älskade dinosaurie-pepparkakor, enl. dinosaorie-experten Angelina så är den översta en triceratops och jag antar att den undre är en tyrannosauros rex.

 

Så har jag fysikprov i morgon också men inga böcker hemma så får väl improvisera på provet i morgon och hoppas på det bästa, hehe. Nu är det bara 6 dagar kvar till julafton!!!! Och jag har massor kvar att göra, vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Annaa

Åh va awesome dom blev :D

2011-12-20 @ 21:48:44
URL: http://annabackwards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0