Day 22: Wishlist

Dag 22: Önskelista

En egen lägenhet i örebro.

 

Emilie Autumn's bok (ser ni jag kan vara lite kulturell)

 

Löshår! Jag har så stora problem sen jag klippte det och fick lugg.

 

 

Åhh! Knästrupor, många bl.a. i den modellen.

 

Lite extra pengar skulle ju inte skada.

 

Jag skulle uppskatta om jag slapp söka massa utan att någon hade insett vad awesome jag är och ringt upp mig och frågat om jag ville jobba hos dom.

 

Perfekt hud! Jag har en stor jävla finne på kinden nu, inte snyggt!

 

Minigris <3

 

Och slutligen Johnny Depp (eller annan valfri as-snygg kille) i min säng!


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Det skulle inte skada om det var jag som satt i det där badkaret... ^^

2011-02-27 @ 23:49:36
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0