Intresseklubben antecknar...

Hur blev klockan såhär mycket? Shit borde gå och lägga mig nu!

Har suttit och petat med designen aslänge nu, resultatet? Ny bakgrund, skoj, bara för att det fuckade sig typ 187 gånger! Har fått antal utbrott på min dator och fått förståelse för folk som spelar cs, haha. Just nu sitter jag på vampirefreaks och skriver med en assnygg tysk från Hannover! :O (Lovar att bilderna är tagna och att han egentligen kommer från turkiet som alla andra jävlar därpå). Jag är sjuk och har typ ingen röst, awesome! Kommer antagligen inte komma iväg till skolan i morgon heller eftersom jag kommer ha sömnbrist, får försöka plugga ikapp lite här hemifrån i stället. Jag vet att alla tycker detta var jätte intressant och har antecknat allt. Nu ska jag nog sova, guten nacht! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0