Nu har jag varit dålig igen

Känner att det här med att göra ett inlägg varje dag i 30 dagar inte går så bra x)

Idag är det sista dagen på lovet och jag borde egentligen plugga matte, men nej.

(Tänk er här en bild på mig hållandes i min mattebok och ser ledsen ut, för jag orkar inte ta någon)

Kan passa på att berätta lite kort om mitt doktorsbesök i onsdags:

  • Mamma som bokat tid säger att jag ska vara där två.
  • Jag får sitta i väntrummet typ 20 minuter.
  • Doktorn bryter jävligt brutalt på något språk så det är knappt förståligt.
  • Jag blir typ utskälld för vara sen eftersom jag tydligen hade tid halv två.
  • Han undersöker min fot och kallar min stortå för tumme.
  • Han kommer fram till att jag har för platt fot och det är därför jag har ont. Jag skulle mer gå på teorin att jag varit arg och sparkat på något.
  • Jag fick en såndär träpinne dom använder när dom tittar i halsen (den som ser ut som en megastor glasspinne) som han skrev ett telefonnummer på till någon skoaffär eller ngt xD
Linda gillar doktorer!

(Här kan ni tänka er en bild på mig hållandes i träpinnen med nummret)

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Usch för doktorer :/



Svar: Receptet finns uppe i bloggen nu!

2011-03-08 @ 14:53:18
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0