Saker att göra när man är sjuk!

Som ni kanske förstår av rubriken så är jag sjuk idag, vad ska man göra då? Jo! Man gör en gif-fil som visar vad man kan göra när man är sjuk! Men först tänkte jag bara börja att visa hur synd det är om mig.



Nu till saker man kan göra!
Gif Created on Make A Gif





Och har man fortfarande tråkigt kan man ju göra en till gif-bild (jag har blivit helt kär i gif-bilder på senaste tiden, det kanske märks)



Övrig update: Min tysk är här hos mig nu och jag har inte hunnit uppdatera med min 30-days challenge och orkar inte göra alla på en gång, så fortsätter bara på dagen jag var på :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Marcus Wahlberg, du vet numret ;)



Btw, jag skulle kommentera det senaste inlägget men det gick inte att komma in och kommentera där :O

2011-02-10 @ 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0