Day 13: Favourite celebrity

Dag 13: Favorit-kändis

Åhå! Nu kommer det säkert bli värsta listan. Men här kommer den!

Chris Drew

För det första är det nästintill fysiskt omöjligt att bli sötare/snyggare än honom. Sen är han en sjukt bra låtskrivare och gitarrist. Sen som extra plus är han vegetarian.

Dita von Teese

Jag har nog aldrig sett en dåliig bild på henne, hon är så sjukt snygg och jag fullkommligt älskar pinup stilen!

Emilie Autumn


Sjukt bra sångerska/violinist som har sin egen asballa stil inspirerad från den victorianska eran i England.

Johnny Depp

Okej, ska jag vara helt ärlig är det mest för att han är så fucking snygg. Men han är väl en bra skådespelare också, hehe.

Kat von D


Jag gillar att hon har lyckats så bra inom tatuerings-branschen även fast den är mestadels mansdominerad och hon är ju en sjukt duktig tatuerare. Dessutom har även hon en awesome stil.

Och nu känner jag mig inte ett dugg utseendefixerad som har skrivit att alla är snygga, känns bra, haha. Jag skulle egentligen kunna ta med fem till men jag känner att det fick räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0