Day 14: A line or two from a novel

Dag 14: En rad eller två från en novell

Ja som en del kanske redan har räknat ut så kommer det bli en rad ur en fanfic haha. (Jag typ läser ju inget lägre så det får väl bli det eftersom det var det jag läste sist typ)

"I woke up by someone pushing me out of the bed. My head hit the floor with a thud.
”- Frankie... what the fuck?” I almost whispered as I looked up to the bed. All I could see were two feet. I started to poke the feet, and suddenly they twitched and disappeared as Frank’s tired head appeared over the bed edge a few seconds after, looking down on me.
”- What are you doing on the floor, poking my feet?” He looked at me a little bit annoyed.
”- You’re the one that kicked me out of the bed.” I said quietly.
“- Oh, sorry.” He giggled."

Det är från den första (och bästa) frerard fanficen jag läst.

Och Nisha, jag tycker du borde läsa den (för att tagga till mars x)) så kommentera och fyll i din mejl så skickar jag med min egenskrivna med, höhö. Två till priset av ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0