Day 18: Last movie you watched + rating

Dag 18: Senaste filmen du såg + betyg


Senaste filmen jag såg var "jennifer's body" och anledningen var väl egentligen den här bilden.



Och det var sista gången jag tittade på en film på grund av en gif-bild! Jag visste ju inte alls vad det var för typ av film eller ngt när jag började titta, hade bara skymtat någonstans att det var skräck/thriller/drama/komedi typ.

Den handlar om två tjejer, skolans populäraste tjej (spelad av Megan Fox) och hennes bästis som är blyg och pluggis (Amanda Seyfried). De är på en bar när ett band som heter "Low Shoulder" spelar, plötsligt börjar baren brinna och många dör (därav bilden ovan). Iaf får Jennifer (den populära) skjuts av bandet medan Needy åker hem själv. Efter det börjar Jennifer bete sig konstigt och fler och fler saker börjar hända. Och nu orkar jag inte skriva mer om handlingen, är ni intreserade googla!

Vad jag tyckte. Ja om någon har sett "Tamara" och tycker den är bra så borde den absolut se Jennifer's Body, annars om man har någolunda normal filmsmak bör man låta bli. Den var inte så brutalt hemsk som att titta på en svart-vit film om bävrar i 2 timmar, men jag kommer inte se den igen iaf.

Till betyget, filmen får
av 5 toasters haha.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Asså den där gif-bilden! Det blir att jag stirrar på den när den går om och om igen varje gång jag går in på din blogg nu! Jag kommer bli helt hjärntvättad! xD

2011-01-26 @ 23:12:45
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0