Day 5: A quick sentence or two from one of your files saved on your computer

Dag 5: En mening eller två från dina sparade filer på datorn.

Eftersom mina dokument mest består av fanfics och skolarbeten och annat tråkigt så tog jag ist en lista från ett dokument som jag tänkte fylla i :)

[x] Jag har låtsas varit sjuk för att slippa skolan.
[x] Jag har spillt nått i sängen.
[/] Jag har varit kär i en kändis. (Kär och kär, det är ju lite svårt att bli kär i någon man inte känner kanske)
[x] Jag har kastat mobilen i en vägg.
[ ] Jag har blivit älskad av någon jag inte ville bli älskad av.
[x] Jag har velat raka av mig allt mitt hår.
[x] Jag har velat vara det andra könet.
[x] Jag har haft sönder något.
[x] Jag har varit kär nån gång.
[x] Jag har känt mig oälskad.
[x] Jag har pussat någon i mörkret.
[x] Jag har samlat på klistermärken.
[x] Jag har haft ett plåster i ansiktet.
[ ] Jag har brutit något ben i kroppen.
[x] Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig använt sen.
[x] Jag har haft matkrig.
[x] Jag har sagt något taskigt till en lärare så att läraren hört det.
[x] Jag har varit med i ett slagsmål där det används knytnävar.
[x] Jag har sportat på fritiden.
[x] Jag har varit på maskerad.
[x] Jag har ljugit för någon.
[x] Jag har skadat en vän
[ ] Jag har gjort sönder ett fönster.
[x] Jag har suttit vid datorn en hel dag.
[x] Jag har rivit sönder ett kort.
[x] Jag har förlorat en vän.
[/] Jag har dumpat någon.
[x] Jag har blivit dumpad.
[x] Jag har lyssnat på en låt mer en 6 ggr i rad.
[x] Jag har varit i London.
[x] Jag har en webbcamera
[x] Jag har velat flytta från min familj.
[ ] Jag har åkt vattenskidor.
[ ] Jag har haft bandage runt huvudet.
[x] Jag har varit på bio.
[x] Jag har klippt håret själv.
[x] Jag har bytt hårfärg någon gång.
[x] Jag har ett lyckonummer.
[x] Jag har fått alla rätt på ett engelska test/prov.
[x] Jag har sovit bort halva dagen.
[x] Jag har gått barfota i en mataffär.
[x] Jag har spytt pga åksjuka.
[ ] Jag hatar tivolin.
[x] Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann.
[ ] Jag ska göra en kullerbytta i sommar.
[/] Jag tycker livet är svårt att leva.
[x] Jag har dissat någon.
[ ] Jag tycker solen är gul.
[ ] Jag hoppas det kommer regna mkt i sommar.
[ ] Jag hatar blyga människor.
[x] Jag har bitit någon. (He... he...)
[x] Jag tycker jag är bäst i världen. (LÄTT!)
[x] Jag har mer än 1 msn.
[ ] Jag förstår mig inte på teckenspråk
[x] Jag gillar mer att vara inne än ute.
[ ] Jag är kär just nu.
[ ] Jag hatar choklad.
[x] Jag har snott den här från en annan.

Enjoy! Det var ju lagom roligt... Sjukt positiv är jag idag! :D

Kommentarer
Postat av: Angelina

Hahah "jag har bitit någon". Det var liksom senast igår i skolan xD

2011-01-12 @ 07:36:44
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/
Postat av: Annaa

Gått barfota i en mataffär? hahhahaha

Har fan tappat räkningen på hur många gånger du har bitit mig! xD

2011-01-12 @ 15:47:43
URL: http://liillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0