Long time no see

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här... igen, höhö. Har hänt ganska mycket sen sist, men det orkar jag inte gå in på. Nu sitter jag här, hemma från skolan och är sjuk och är överdrivet halloween-taggad, därför tycker jag att alla borde tycka extremt synd om mig. Bara för att jag haft så satans tråkigt idag så bestämde jag mig för att dra på min sailor dräkt och sminka mig. Så kan det gå när man är isolerad från omvärlden.

'


Funderar seriöst på att rock the högskoleprov halloween-style i morgon, typ som mumie eller något. För dit tänker jag pallra mig även om jag har 40 graders feber och sitter och nyser ner alla andras papper! Om någon har tips på halloween pyssel så får den gärna dela med sig, ska baka muffins sen när mamma kommer hem med floursocker och röd karamellfärg, dom kommer komma upp på bild sen här^^ Nu ska jag försöka komma på något vettigt att fördriva min tid med. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Angelina

SAILOR! Fan va awesome! :D

2011-10-29 @ 12:34:47
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0