Fredag den 13:e

Trots en smärre krigsskada när Angelina lyckades fastna med sitt halsband i min septumpiercing och drog till så jag började blöda i början av kvällen så blev det en kul kväll ändå. (Jag är fortfarande öm och antar att den behöver läka om nu, men sånt händer när man är vi xD)

Sötisarna Angeton (Angelina + Anton)

Sen på stan mötte vi upp med Linnea som hade nyfriserat och färgat hår^^ Vi hamnade på liquid och fick bevittna årets slagsmål. Vi försökte också komma in på rockbar men eftersom vakten där kan vara ett as när han har lust så fick vi inte komma in för att Angelina "Var för full" vilket jag kan garantera att hon absolut inte var!

Hela kvällen lyckades sluta med att jag och Angelina hamnade i Nishas hiss efter att Linnea tagit bussen hem. Det var varmt ljudisolerat och trevligt.


Nishas fina hiss här då.

Sen ett allmänt tips till folk från Degerfors som vill ragga på mig åt sin kompis, säg för guds skull inte att Karlskoga och Degerfors är samma sak!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Nishas hiss gjorde det till en legendarisk kväll! :'D Sry för din krigsskada igen och fin bild ^^

2012-01-15 @ 22:14:57
URL: http://angelinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0