Gamla bilder

Sitter och kollar i mina bildmappar och hittar massor av gamla bilder på mig så tänkte bjuda på några av dom bara för att.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2005 - Annika och jag tog massa bilder                                    2006 - Är ganska säker på att jag tog den här                     när vi ville bli "moddeller"                                              efter första dagen i högsatidet

 

 

2007 - Drygt ett helt år sen bilden innan,                                   2008 - Färgade mitt hår rött för första gången

ganska säker på att jag och Amanda                                              och skaffade piercing i läppen.

skulle till gustavsvik och missade bussen

när den här bilden togs.


 

2009 - Den klassiska fingerposen! Försökte bli mer scene och det är

såhär jag typ anser mig se ut nowadays fortfarande, vet inte om det

är sant eller inte. Men känner mig att vara i den åldern (det är väl

därför jag beter mig som om jag är 15-16 år ibland haha)

 

 

 

2010 - Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den här,              2011 - Typ första bilden sen 2005 jag ser glad ut på x)

det är väl för nygligen antagligen hehe.

31 December 2011 - Var bara tvungen att lägga in en bild på mig med brunt hår också, tagen på nyår innan jag fixat mitt hår.

 

Så det var en liten tidsresa^^ Blev lite chockad när jag hittade lite väl lättklädda bilder (typ korsett, bh och trosor) på mig från när jag var typ 14, jag som alltid är så tantig och tycker att barnskyltdockorna på hm är oanständiga när man ser typ magen på dom, men dom bilderna kommer jag inte lägga upp här! Private stuff lix hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0