Tillbaka igen

Sitter och bleker håret och har inte mycket mer att göra nu innan jag ska skölja ur håret så tänkte lägga in en liten filmrecention.
 
Igår/idag (somnade som vanligt när jag kollade så fick se slutet idag) kollade jag på Abraham Lincoln - Vampire Hunter. Hade låga förväntningar på den, men det visade sig att den var riktigt bra! Så jag rekomenderar alla som inte sett den att se den!
 
 
 
Den handlar i stort sett det som titeln säger, Abraham Lincoln jagar vampyrer. Låter kanske lite konstigt men jag tycker att dom har fått in det på ett snyggt sätt med en bra story.
 
När jag hade sett klart den såg jag i eftertexterna att Tim Burton hade producerat den också.
 
Jag ger den 4/5
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0