Födelsedagspresenter

Fyllde år för någon vecka sen och har ju inte bloggat sen dess så tänkte visa upp vissa av mina presenter^^
 
Sen hade jag ju kalas veckan innan min födelsedag och fick ett hippe-kit, med skor, rökelse och en budda mm. av Angelina och Nisha^^ Och en söt ugglepåse med godis från Linnea, Linnéa och Ari :') Jag fick också peta-kistermärken från Angelina som jag nu kan dekorera mitt hem med :3
 
 
Tröjan och choklad fick jag från min lilla sötnos :3
 
Sen fick jag en metallhink med cider från mamma och pappa, lite rip-off på min systers present från förra året (och även årets har jag hört rykten om... har inte träffat henne än). Men jag klagar absolut inte :'D
 
 
Sen fick jag egentligen 500 kr också på mitt paypal konto så jag ska kunna shoppa loss på ebay, men ne, då snor paypal 20,25 kr av dom! D: Bitches
 
 
Fick lite lite pengar av resten av släkten också, och för att inte glömma de söta grytlapparna och förklädet med bakelser på (som jag inte har orkat ta kort på xD) som jag fick när Martina och Amanda var här senare och åt tårta^^

Kommentarer
Postat av: Angelina

Jag tycker att mina och Nishas presenter saknas lite :c

Svar: Oj förlåt! :C Fick ju dom innan så hade glömt dom, detta ska ändras!
Linda Svensson

2012-09-25 @ 08:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0