Min dag med lååååååååååång text

Ja, idag skulle jag ju egentligen åka till Sthlm med min klass och vara borta till torsdag. Dock säger min kropp NEIN till det och fuckar sönder och blir sjuk. Så nu sitter jag och är sadface och läser allas statusuppdateringar om hur UNDERBART det är. Är bara lite bitter över att jag inte är med, men det är kul att dom tycker det är bra iaf^^ Om jag blir frisk kanske jag ska dit på torsdag över dagen^^
 
Kastar in artsy halv-gammal bild på mig mitt i inlägget för att bryta the WALL OF TEXT
 

Tänkte nu berätta om mitt läkarbesök. Min läkare är smått efterbliven. Först sitter han och gnäller i en kvart över att jag är allergisk mot vissa peniciliner och tycker att det inte ska stå i journalen för tydligen är inte exem och andningssvårigheter några allvarligare reaktioner enligt honom... Sen glömde han bort att han skulle kolla min halsmandel och öra. Dessutom fick jag springa och lämna ett papper till labb åt honom för att han inte orkade gå dit när det ändå låg på utvägen för mig. När jag lämnar pappret så fattar hon i receptionen ingenting (det är väl inte så vanligt att patienten lämnar papper åt läkaren) så då fick jag gå till labb och förklara för dom i stället. Sammanfattning: Jag kommer byta läkare. Tycker dock att det mest är underhållande hur jävla dålig han är x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0