Trädgårdsarbetare

Vi håller just nu på att få ordning på våran trädgård på framsidan med hjälp av lite grävmaskiner och andra högljudda saker. Så vad vaknar jag av i morse om inte en såndär sak som studsar och plattar marken så det ska bli slätt. (Mina maskinkunskaper är väl sådär så om någon vet vad det heter få den gärna kommentera). Lät som fan gjorde det i alla fall, inte trevligt.

Jag var inte sådär glad imorse i alla fall...
 
Måste försöka röja undan lite på mitt rum och typ duscha så min hygien är hyfsat fräsch åtminstonde, för i eftermiddag kommer Seba hit och ska underhålla mig så att jag kryar på mig lite snabbare. Vi ska titta på film och spela heroes, det kommer bli supermys <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0