Hår

En del har kanske hört hur trött jag är på mitt hår många gånger den senaste tiden, så nu sitter jag här med lite blå hårfärg i håret för att förhoppningsvis få en annan lila ton bara. Dock så har jag ju faktiskt inten aning om vad som kommer hända, kanske blir håret grönt eller orange (vilket inte är så sannorlikt iof) eller så händer ingenting alls, det är väl det jag tror mest på egentligen.
 
Blue Lagoon från Directions som jag fick av min lärare, haha.
 
Om det inte händer något med mitt hår snart blir jag galen, blir så lätt uttråkad, tänker ringa i morgon och boka klipptid och sen ska jag fanimig beställa hårförlängning för det har jag velat ha så länge nu! Sen ska jag försöka få till en lila ton jag trivs med också.
 
Typ den nyansen jag vill få till.
 
Inser nu att det kommer ju verkligen inte hända med den färgen jag stoppat i håret nu tsm med den jag redan har x) Men man får ju ta det man har hemma, är inte jättenoga med färg på mitt hår heller, och det är ju tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0